mandag 13. mai 2013

Pink Panther


Haha, jeg har fått det merkeligste brevet i posten... (har jo begynt å få noen litt spesielle henvendelser; bla. en som mener jeg er en samfunnsfiende, og at jeg skulle vært sperret inne bak mange meter betong OG bly - antageligvis fordi jeg liksom er så radioaktiv) ...fra en som skriver under med Rosa Panter, og ber meg om å dele informasjonen han kommer med.
Kan ikke si jeg forstår så fryktelig mye av det, men siden jeg blir bedt om å dele informasjon så kan jeg jo like gjerne gjøre det, og ikke det at jeg tror Sofie Elise leser min blogg, men dersom hun gjør det, så gjelder altså denne informasjonen også henne :P

Rosa Panter har altså følgende, viktige beskjed å komme med:
Hvilken bil vil du kjøre...? A eller B?
Speilblank kjørebane (is) 50 km/t, 55 meter fram til stupet
A - Firehjulstrekker. PIGGDEKK - Stoppelengde 52 meter
B - Firehjulstrekker. PIGGFRIE DEKK  Stoppelengde 63 meter
Når A har stoppet... Har B fortsatt en hastighet på 20 km/t (Kilde: NAF-test 2008 - Nokia dekk)
Det er katten som har ni liv!


Sammen med brevet om hvilken bil jeg helst vil kjøre (forøvrig har jeg ikke bil - jeg går eller tar buss/bane/trikk ;) ), lå også et utklipp av et intervju med blogger Sofie Elise...
Må egentlig si jeg er glad jeg IKKE kjøpte silikon i 18-årsgave til meg selv, bla. mtp. hvordan puppene ble forandret ifbm. svangerskap og barseltid...uten at jeg med det sier at Sofie Elise  er en dårlig person, altså (!)

Apropos silikonpupper; jeg tror det er ganske mange av damene (kanskje ca halvparten?) her i mitt nye nabolag som har silikonpupper - men jeg er ingen ekspert, altså - det kan jo hende de bare er veldig tynne og har veldig struttende, sånn passe store, naturlige pupper :P








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...