onsdag 5. juni 2013

#Forskerliv

Det jeg helst vil gjøre (bare så det er sagt: jeg bruker ikke Wikipedia som kilde, men det er et sted jeg gjerne liker å starte, og det gir meg ofte en fin oversikt over hvor jeg skal "gå videre")...








...og det jeg er nødt til å gjøre...








...for jeg vil jo gjerne ha denne graden óg, og selv om jeg ikke akkurat ser  enden av tunnelen ennå, så begynner jeg såvidt å skimte panikken et sted der  fremme - så da er det vel lurt å kjøre på for fullt med å få resultater til  neste artikkel, og å få inn et foredrag på en konferanse i ikke altfor fjern  fremtid :)

Ja, også må jeg forberede meg til ISES2013 , hvor jeg skal være  moderator i sessionen med bla. Hans Blix (!), OG finne en passende outfit for  nettopp dette. Så langt er det enste jeg vet at håret blir opp i "pent, men  seriøse - dog ikke for strenge"-Sunnivahårtopp, så da gjenstår "bare" klær, sko  og tilbehør :/

1 kommentar:

  1. Hei Sunniva. Er det mulig at du ikke får graden godkjent etter 3-5 år med hardslit? Hva vil grunnen til dette kunne være? Vil du da ha kastet bort de siste årene til ingen nytte?

    Håper du kan svare på dette. Jeg er bare nysgjerrig :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...