tirsdag 11. juni 2013

Skriver artikkel, ja...



 Nuclear data in the actinde region are particularly important beacuse they are basis behind all simulations of nuclear reactor core behaviour over both long time scales (fuel depletion and waste production) and short time scales (accident scenarios). Nuclear reaction cross sections must be known as precisely as possible so that core reaction rates can be accurately calculated. 


Jepp, og med deadline på dette utkastet nå på fredag, i tillegg til en tur/retur Trondhjem (jeg har fremdeles ingen idé om hva jeg skal ha på meg), og ferdigskriving av manus og innspilling på P2 på til fredag, så blir det ikke så mye action her på bloggen...sånn er det bare *sukk* :/ 
Som plaster på såret lover jeg dere både uetiske dødsfallsberegninger og oppskrift på NATURLIG radon (ALLE vet jo at NATURLIG er bezt - de burde selge det på helsekosten <3<3<3), så snart denne uken er over - for når bare denne uken er over, da må det vel bli roligere, eller hva? ;) (har bare lovet Aftenposten en ny kronikk til mandag, og skal holde foredrag for "Skeptikere på puben" fredag den 21., pluss at jeg må skrive denne "prosjektbeskrivelsen" som jeg ikke kan si noe mer om riktig ennå...) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...