fredag 21. juni 2013

It's official

Hei alle fine rosa, er bare en rask tur innom før jeg løper avgårde ned til Café Europa for å holde foredrag ("Hvor farlig er det egentlig? -Myter og misforståelser rundt kjernekraft og stråling"), for å vise fram dagens foredragsoutfit - fineste rosa kjolen <3


Og når jeg først er her så må jeg bare fortelle: nå er det endelig offisielt - jeg skal sitte i et offentlig utvalg sammen med masse flinke og spennende folk, som skal utrede fremtidens utdanningsbehov...er til og med nevnt i Offisielt fra statsrådet :D

Altså, det er litt #denfølelsen når du blir oppringt og liksom, bare " Hei, jeg ringer på vegne av Kristin Halvorsen; hun vil at du skal være med å sitte i dette utvalget...", haha  ;)


1 kommentar:

  1. Så spennende det hørtes ut med den jobben da! Du er virkelig en inspirasjon for oss andre rosa-nerder der ute:) Stå på!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...