tirsdag 4. juni 2013

Ny fane på bloggen!

I går "lanserte" jeg en ny samlefane her på bloggen; heretter skal alle "videoblogger" og "radioblogger" legges under videoblogg-fanen - man er tross alt ikke skikkelig rosablogger uten videobloggene lett tilgjengellig ;)

Vet det er ting som mangler, da; trenger bla å finne "fagportrett"intervjuet jeg gjorde på P2 nå på senvinteren...så alt er definitivt ikke der ennå, men jeg syntes det var greit å legge den ut nå, jeg :) Det er sikkert mer som mangler óg, som jeg kommer på etterhvert, og apropos ting som mangler så er jo Fysikk-fanen på ingen måte oppdatert *sette på to-do-listen* :/

Ellers ble det jobbing med artikkel og sommergjest-manus i går; satt vel oppe til ett, og rundt midnatt fikk jeg den fantastiske (?) ideen at jeg måtte instagrere meg selv uten sminke, i grelt lys, trett og sliten. Det er i alle fall ganske ærlig (jeg viser jo for det meste en ganske "sminket" versjon av meg selv her på bloggen - i direkte og overført betydning), og kanskje det er lurt å forsøke å være mer ærlig... 100% "ærlig" klarte jeg dog ikke å være; jeg måtte legge på svart/hvitt-filteret - så får vi se om jeg tør å legg ut uten noe som helst filter etterhvert :P



Ok, det var dagens update fra meg; må jobbe med analyse, paper-draft (deadline 14. juni) og forberedelse til energikonferansen i Trondhjem neste uke - snakkes <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...