onsdag 25. november 2015

On my team, everyone can join! #teamsunnivarose

The title really says it all...But to make it (super) clear: since I wrote about #teamsunnivarose I've received a lot of really cool snaps (not so many picture on Instagram - maybe we could do better there, and really "show off"? :O ) from some great students (and others). Thank you so much, you make me happy and motivated every time! 
It would be so cool, though, if even more people would join the the team, since there's room for more - let's motivate each other :)


Just believe me: 
I.

LOVE.

THIS!

-----------------------------------------------------------------------

Here are a couple of the snaps (sunnivarose) and instas (@sunnivarose) I've posted lately:



Let's be proud, and let's not be afraid to show :)
Everyone can join #teamsunnivarose, and everyone's welcome <3

---------------------------------------------------------

I'm on my way to Stavanger now, where I'll be talking about why choosing science tomorrow :)

Tomorrow evening I'll be going back home to Oslo, and that'll be good, since I really miss Anders now (yup; haven't seen him since Monday, and I'm already crying myself to sleep...ok, not all of that is true, but you get the picture :P ) - falling asleep next to someone you love is the best, and safest, feeling in the world <3


7 kommentarer:

  1. kan du ikke ha videoblogg igjen? det er nesten et helt år siden sist! :-) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, det burde jeg jo kunne ha :) Er det noe spesielt du syns jeg burde videoblogge om da? ❤️

      Slett
  2. Typisk dag på jobben, typisk dag med alexandra, dine favoritt stoffer(grunnstoffer) og deres egenskaper. Dine favoritt foredrag-antrekk og hvordan du forbereder foredrag...haha, bare litt av det jeg har tenkt på!:-)) ❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Her var det flere gode forslag, skal se hva jeg får til :D (Kanskje det i første omgang blir et "hvordan jeg forbereder meg til foredrag"-videobligh, siden det er det jeg holder på med akkurat nå ;))

      Slett
  3. Hei! Hvordan setter du opp målene og to-do-listene dine? Hvor konkrete? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Amalie :)
      Jeg lager to do-lister hver eneste dag, og de består i alle ting jeg må/bør få gjort ila dagen. Disse listene lar jeg være ganske så detaljerte, fordi det da følers godt alle de gangene man har utført en oppgave; noen ganger kan feks det å svare på en eller to mailer, som jeg vet krever litt mer svar enn to setninger, være et eget punkt på listen. Ellers er det gjerne sånn jobbe med artikkel, lese korrektur, svare mail, diskutere med veileder, vaske opp, rydde klær (jeg pleier altså å ha med sånne ting som jeg må få gjort på hjemmebane også :) ), blogge om stråling, fylle ut reiseregning...
      Men jeg har også mål som er litt mer langsiktige: feks har jeg akkurat begynt med å se på hva jeg må få gjort for å komme i mål med doktorgraden, og i den forbindelse har jeg så vidt begynt å lage 14 dagers-mål. Feks var målet for to uker siden at jeg skulle være ferdig med å skrive om eksperimentet mitt i artikkelen jeg jobber med nå, og dette klarte jeg. I slutten av denne uken skulle jeg ha vært ferdig med hele analysen til artikkelen, og det har jeg dessverre ikke klart, og dermed må planen videre forskyves (eller jeg må nedprioritere andre ting).
      Kommer nok til å ha ukesmål som jeg satt opp da jeg sa jeg hadde som mål å komme tidlig på kontoret hver dag i en uke, og feks jobbe (minst) 20 timer med artikkel :D

      Klem

      Slett
    2. Tusen takk, Sunniva! Skal prøve det ut:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...