mandag 7. januar 2013

29 år...

...siden jeg kom til verden på Sentralsykehuset i Akershus (AHUS), og for første gang stirret stygt på noen (mamma) - den gang med ett, mørkt øye.
I dag er dermed siste gang jeg blir noe hvor jeg er i 20-årene - litt rart, men det ville jo strengt tatt vært dumt hvis jeg ikke ble eldre óg...dessuten så har jeg det egentlig mye bedre nå enn da jeg var i begynnelsen av 20-årene, feks, og det er jo så mange fine verktøy for å late som man er yngre og penere enn man er: botox, restylane, hair extensions, silikon, push up, etc etc ;)
Vel vel, jeg dropper det meste foreløpig, bortsett fra push up'en, da - den er jo gull :D

Dagen ble feiret litt i går, da mamma, pappa, lillesøster Carina og Magnus kom en tur innom, med kake, nydelige lys lillarosa roser (jeg kan vel nesten ikke få noen annen blomst, kan jeg?), krone (!) og gaver; nå har jeg endelig en flott, ny, stor, ROSA koffert å ta med meg på tur!

Gale-mamma har faktisk tegnet et helt uran-atom, med tilhørende 92 elektroner - i sine respektive elektronskall xD

Alexandra syns det er veldig stas med bursdag, så hun drev og dekket opp til bursdagsfeiring, både for meg og for alle kosedyrene - som tilfeldigvis også hadde bursdag i går og i dag :P

Bilde fra Instagram, hvor jeg selvsagt også heter sunnivarose - følg meg gjerne :) 


I dag "feires" dagen med forberedelser til morgendagens foredrag for Aker seniorakademi - "Trenger vi kjernekraften?" (gjett tre ganger på hva jeg mener om den saken  ;) ), og en liten bursdagskaffe med Lise på kaffebaren på univeristetsbiblioteket - som jeg selvsagt egentlig ikke har tid til (sånn er det jo alltid) :P Så får jeg se om det blir noe mer når jeg kommer hjem fra jobb i dag; hvem vet...



7 kommentarer:

  1. Kamilla Johansen7. januar 2013 kl. 12:32

    Gratulerer med dagen! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, du får være en god leder i år (nesten like bra som om 18 år). Så kan du jo feire et fint primtall også :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som var. Den ene dagen jeg ikke var innom bloggen din så finner du på å ha bursdag liksom ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, typisk :)
      Blir like glad for gratulasjon nå, da!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...