lørdag 12. januar 2013

Gleder meg til OPERABALLET, ja...!

Hei søte og fine <3

Ingen tvil om at jeg gleder meg, og tenker på Operaballet om dagen: Rett før jeg våknet av Alexandra som lå i sengen sin og ropte på meg (fordi hun hadde hatt et uhell i sengen, og dagen bare måtte begynne), drømte jeg at jeg kom over løshår og parykk som ville passe perfekt til Operaball-looken! Det morsomste og rareste var at dette håret og parykken, som forøvrig var komplett med høyt, oppsatt hår og pyntet med lyseblå og hvite strutsefjær, var at dette ble solgt på Lindex, til den nette sum av 98,- haha :)

Jeg sitter på kjøkkenet nå og koser meg med kaffe, Aftenposten og blogg, mens Alexandra ser på NRKSuper og Kaptein Sabeltann.






Alexandra utbrøt forresten her om dagen "Jeg ønsker meg egen datamaskin til bursdagen min"...eeeh, hun blir tre, liksom, så litt tidlig med egen datamaskin, kanskje ;) Hun utdypet litt, og det hun vil er visst å kunne bestemme selv når og hva hun skal se på av "filmer" - feks Karius og Baktus eller Fantorangen. -Jepp, jenta har "oppdaget" YouTube :P
Hvis noen har noen gode gavetips for en som blir tre så er det bare å rope ut, for egen datamaskin får hun ikke (ennå) ;)


Ønsker alle en kjempefin lørdag og helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...