søndag 13. januar 2013

Salgskupp ;)

Det er jo januar, ikke sant *blunke med øynene*, så da er det jo ikke helt feil å titte litt på alt som er på salg ;)
Egentlig så er jeg jo mest på utkikk etter et par nye joggesko - på salg (så, altså, de trenger ikke være "nye" i den forstand, men nye for meg, bare - og freshe), men så ble det to topper fra Indiska i går, istedet for. Ikke så lett å gå i butikker når jeg har med Alexandra, så det ble først etter at hun hadde sovnet, på vei hjem etter en superhyggelig lørdag på Café Con Bar med mamma, Kristine, lillesøster Carina og hennes Magnus, pluss lille kusine Andrea og fetter Arian - aldri feil med et glass Cava eller to på en lørdag ;) På vei hjem sovnet Alexandra altså omsider - hun var jo dødssliten, men vil jo så gjerne få med seg ALT som skjer, og hvem tar vel sjansen på å sove da?
Så da benyttet jeg muligheten og svipppet en tur innom Indiska på Grønland Basar, på vei hjem,  og der gjorde jeg sannelig et lite kupp på deres "halv pris av rød pris"-salg, og betalte totalt ca ingenting for to topper :D
Begge toppene er egentlig litt ulikt meg, egentlig, men med et nytt år så kan man jo ta sjansen på å prøve litt nye ting óg...



Denne syns jeg på en måte har et litt "gammeldags" preg, så jeg tror den kan bli skikkelig fin med litt løst, høyt oppsatt hår og det fine kameet som jeg fikk av mamma til jul, som opprinnelig er fra oldemor (eller var det faktisk tippoldemor?)


Og dette er jo bare heeelt andre farger enn jeg pleier å gå med, men med trange jeans og et smalt belte i livet, et statement-gullkjede og et litt røft armbånd tror jeg den vil funke ;) Jeg tror til og med jeg ser en passende anledning å teste det i, til helgen igjen :)



-Sunniva



1 kommentar:

  1. Jeg først besøkte denne bloggen og jeg virkelig liker, og jeg synes det er veldig nyttig og interessant, jeg er imponert jobber for å vise her på denne bloggen, håper jeg du vil beholde, og vil dele mer enn på denne måten,
    http://www.shaadi-direct.com/abad-matrimonials_949809.htm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...