torsdag 10. januar 2013

Salt Lake City, Abu Dhabi eller ...

I dag sitter jeg og studerer nettsidene til konferansene GLOBAL13 og MENA Nuclear Energy Summit 2013, for å prøve å finne ut av hvor det er mest fornuftig å reise i år... 

Kanskje det hverken er Salt Lake City eller Abu Dhabi som er best, heller, men et helt annet sted - vanskelig. 
Kanskje jeg egentlig bare skulle ha hatt avstemming på hvor jeg burde dra *fnise*. 

Oppdaget også at Abstract-deadlinen for GLOBAL13-konferansen selvsagt er allerede den 14. januar, og ikke 29. som jeg av ene eller annen grunn var sikker på - stress... Sånn sett er det jo en mulighet for at denne må utelukkes :P

Ellers koser jeg meg med denne i dag; forskerlivet er alltid glamorøst, nam nam...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...