onsdag 27. februar 2013

Ekko i dag :)

I dag har jeg vært dagens onsdagsgjest i Ekko - fagportrett, tror jeg vi kalte det :D
Skulle egentlig være direkte, men siden jeg var i møte med Team Torkil på HF klokken 10 passet det litt dårlig, så vi gjorde opptak i går :)

Syns det ble ganske bra, jeg, bortsett fra, som noen kommenterte, at jeg sier for mye "på en måte"...litt komisk at jeg tidligere i dag påpekte nettopp dette for noen andre; ikke at jeg sier det for mye, men at vedkommende sa det litt mye :P Skal prøve å jobbe med det, samtidig som det jo på en måte  er en del av rosa-rollen min å si dette, og liksom, liksom ;)


Utrolig kul utstillingen man går forbi på vei fra radioresepsjonen og bort til studio, forresten!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...