torsdag 28. februar 2013

Jippi!


Jeg har fått mail :D

We are pleased to inform you that you have been accepted to the course "Communicating Scientific Research" at the Simula School of Research and Innovation and the University of Oslo.
...
The Simula School of Research and Innovation would like to take the opportunity to welcome you and to wish you every success with the course.

Dette betyr at jeg blir ferdig med det jeg trenger å ta av kurs/fag i løpet av dette semesteret (så lenge søknad om å forandre pensum blir godkjent, men jeg forstår det som om at det er en formalitet, så ...), og da er det joe "bare" avhandlingen igjen :P Uansett så skal det bli fantastisk deilig å vite at jeg snart er ferdig med akkurat den biten av graden min :)
Det betyr også at jeg har første deadline allerede i dag :/ Da er det å bøtte nedpå kaffe, droppe pauser, mail og facebook.
Klarer jeg det, mon tro...?

Jeg bitchet jo litt om at jeg ikke fikk ta dette kurset, men det ordner seg visst allikevel for snille (?) piker... Eller det var kanskje ikke sånn det var, heller slik:
Snille piker kommer til himmelen, de andre kommer dit de vil;)


Nei, nå må jeg logge av alt som ikke heter SunnivaRoseForskningPresentasjon.ppt. Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer!

    Det kurset er skikkelig bra.
    Ta gjerne en titt på TED-talken til Melissa. (Hun er antageligvis personen som kommer til å holde kurset.)
    http://www.ted.com/talks/melissa_marshall_talk_nerdy_to_me.html

    Klem
    Jonathan

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips!
      Gleder meg til kurset, men må allikevel innrømme jeg fikk litt "hakeslepp" da jeg innså hvor lange dager det blir den kommende uken...og jeg som har så utrolig mye annet som skjer akkurat nå óg :P

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...