lørdag 5. november 2011

Bildedryss

Som lovet; her er et lite bildedryss fra NOMAGE4 i Halden, tidligere denne uken. De fleste av bildene er fra konferansemiddagen, som bare var superkoselig:



Sammen med veileder Jon fra Paris, ingen av oss vet hvor irritert han skal bli på meg dagen etter:P (Men alt er superbra igjen, altså!)


Jon, meg og verdens søtste Gry:) 
Detaljer fra Haldens klubb der vi hadde middagen



Glad veileder:)

Enda gladere veileder XD

Gjett tre ganger om dette er min kaffekopp;)

Som vanlig var jeg så "heldig" å bli satt opp med fordrag dagen etter konferansemiddagen - det slår liksom aldri feil, alstå... Så kvelden ble ikke altfor fuktig for min del, ihvertfall;) 
Her gjør jeg de siste forberedelsene før foredraget:







Ta også en ekstra titt på foredraget mitt, da, dere, hvis du er interessert i muligheter for å bruke thoriumbrensel i allerede eksisterende reaktorer:D (Tar så innmari lang tid å utvikle nye reaktorer, fort 50 år pluss, liksom...)

Ha en strålende lørdag, da - jeg er på syklotronen fram til klokken 16, og nå skal jeg PROGRAMMERE<3


1 kommentar:

  1. Hei Sunniva,

    Jeg likte din Bildedryss om NOMAGE4 senminaret!
    Presentasjonene og flere bilder kan du finne på:
    www.nordic-gen4.org ("Nordic-Gen4" erstatter "NOMAGE4" fra 2012).

    Med vennlig hilsen,

    Rudi Van Nieuwenhove

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...