tirsdag 29. november 2011

Gi avfallet til demonstrantene

Seriøst, dette er så innmari smart...
Jeg syns virkelig man bare burde si til alle demonstrantene at "ok, siden dere ønsker å stoppe avfallet fra å komme fram dit vi har planlagt å lagre det så får dere bare ta det. Versågod, gjør hva dere vil med det!" 
Og da selvfølgelig overlate det radioaktive avfallet til demonstrantene. 
Ville vært fryktelig spennende å se hvor lang tid det tok før de kom løpende med halen mellom bena og sa at "vi angrer, vi vet ikke hva vi skal gjøre med det, vi har visst ingen bedre forslag allikevel:'( Kan dere ta det tilbake, pliiiis?!"

Så kjernekraft dreper fremtiden? Hva med kullkraft - bare bra for fremtiden?

Jeg gir dem kanskje, tja, la meg se...fire dager.
Max.

Min parole må være : La dem få avfallet!





2 kommentarer:

  1. men, men, men...

    hvordan skal de få det vekk fra jernbanesporet etter at de har ødelagt det med vinkelsliperene sine?

    Og de vil vel neppe få eksporttillatelse for det så tviler jeg på at de kan selge det til Axis of evil.

    Kanskje det kan komposteres?

    SvarSlett
  2. Hihi:)
    Jeg syns man skal gå for kompostering!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...