torsdag 3. november 2011

Foredrag!

Heei alle:)
Nå har jeg kveldsvakt på syklotronen (igjen), og da har jeg ihvertfall noen minutter til å skrive litt til dere. Jeg har jo lovet å skrive litt om NOMAGE4 i Halden - minikonferansen der jeg holdt foredrag nå på tirsdag... Vel, denne gangen tok verdens søteste Gry og filmet meg, så jeg tenkte at det mååå jeg jo bare dele med dere! Det er litt sånn for spesielt interesserte, i tillegg til at det er helt uredigert, men veldig kos hvis dere vil ta en titt allikevel...! 


For de av dere som kanskje er i tvil om jeg faktisk er kjernefysiker eller ikke kan det kanskje hjelpe på som bevis?;) Det er bare å stille spørsmål, altså!
Og jeg har forresten planer om å skrive mye mer om kjernekraft generelt <3 og thorium spesielt <3, for det er bare såååå utrolig mange misforståelser ute og går...:( Og kjernekraft er jo virkelig bare fantastisk, faktisk :)

Ok, må løpe. I morgen (kanskje) skal jeg få lagt ut litt bilder fra Halden.
Ha en herlig kveld, da, dere:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...