mandag 26. november 2012

Dagens fangst!

God mandag kveld alle :)

Trodde egentlig ikke dette kom til å bli en særlig god dag, med slapsesnø og en følelsese av at "alt" går dårlig (les: eksamen om 2.5 uker), men så var jeg en tur innom administrasjonen i et desperat forsøk på å organisere og planelgge resten av dette semesteret pluss vårsemesteret, og som ved et trylleslag ble det en veldig god dag :D
Først fikk jeg beskjed om at jeg får undervise sånn som det passer best for meg (så da er det bare å sette seg ned og finne ut av hva som er best), så hadde søteste Hilde vært på loppemarked og kjøpt "Historien om Madame Curie" til meg (husker jeg leste Historien om Kleopatra, og Historien om Helen Keller da jeg var liten), men kanskje best av alt;  min nye, herlige, vakre og lette laptop, som får plass i en helt vanlig veske,hadde endelig kommet *lykkelykke*

Her er min første test av min deilige Dell XPS Ultrabook (selvsagt er kamerafunksjonen det første jeg tester :P ) - yeay!



Den er vakker og sexy, og jeg tror nesten jeg er litt forelsket ;)






Måtte så klart teste video også :P Nå kan jeg endelig lage sminkevideoblogg - herlig herlig...






Og sist, men absolutt ikke minst, gratulerer med dagen til verdens beste mamma som blir 50+ i dag <3<3<3




3 kommentarer:

  1. Sikler litt på den laptopen, jeg også! Har du forresten hørt om Project Sputnik? Dell har et utviklerteam for å utvikle en egen Ubuntu-versjon til akkurat den laptopen der. Skal visst være ferdig før jul, så jeg håper å kjøpe den med Ubuntu på <3

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er veldig fornøyd så langt ;)
      Kjenner ikke til prosjektet, nei, men jeg er så rar (til fysiker å være) at jeg foretrekker Windows; jeg elsker Office og skrev masteroppgaven min i Word...:P

      Finfin uke til deg óg!

      Slett
  2. Hej

    Stort tillykke med din nye Dell XPS. Det er super dejligt at høre, at du er så glad for den!

    Din feedback betyder virkelig meget for os.

    Jeg håber du får rigtig mange gode timer med den i fremtiden.

    Hav en skøn dag.

    Med venlig hilsen

    Karina Hansen
    Dell | Social Media & Communities Professional
    Følg os på Twitter: @DellLytter

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...