onsdag 7. november 2012

Outfits, oktober

Hei alle!

Nå er vi jo allerede et godt stykke inn i november, og hva passer vel bedre da enn en oppsummering av antrekkene i oktober (veldig viktig, bare sjekk de andre rosabloggene, på toppen av Blogglisten, feks).
Dette er altså noe av det jeg har hatt på meg i oktober (jeg gikk ikke naken de dagene jeg ikke har noe bilde av, altså - det tror jeg ville ha vært altfor kaldt):


Jeg er ikke så fryktelig flink til å få tatt outfits-bilder, men jeg syns allikevel oktober måned oppsummeres ganske bra, med labb og foredrag - det er jo stort sett det det har gått i :P
Nå er det november, og pensumlesing, reising, "administrasjon" og reising...ha en fin dag, da!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...