lørdag 17. november 2012

Frustrert...

Aaaah, sliten, frustrert og irritert...! Ja, jeg vet dette er en rosablogg, og at alt burde være en vandring på lyserosa skyer hele tiden - men ærlig talt så er det jo ingen som har det sånn (selv ikke Fotballfrue, er jeg sikker på) :P
Dessuten så er jo dette en rosablogg om "kjernefysikk og forskning og sånn", og jeg håper inderlig jeg ikke er den eneste som blir fryktelig frustrert og oppgitt innimellom (jeg vet jo egentlig at jeg ikke er alene der, da), når programmet ikke fungerer, du aner ikke hvorfor, ingen har tid til å hjelpe deg, og du er ikke engang sikker på at det du har gjort tidligere er riktig... Sånn er det for meg nå; jeg har jobbet intenst siden mandag, og står fortsatt nesten på stedet hvil - og jeg har jo ikke tid til det!
Jeg har lest en interessant artikkel, liksom, det er vel det som kan sies å være et skritt i riktig retning :(


På den positive siden så har det vært ganske mildt og fint i dag, så jeg har ruslet litt rundt og kjent på at jeg tross alt er i Paris - og ikke minst, trøsteshoppet et par nye sko :P Heldigvis har jeg jo både mandag og tirsdag før jeg setter nesen hjemover igjen, og da tror jeg veileder Jon har mer tid til å prøve å finne ut av ting sammen med meg - det håper jeg ihvertfall inderlig

Veldige utypiske sko til meg å være, men jeg tror de kan være fine vintersko 
Ny leppestift ble også trøsteshoppet hos Sephora - må alltid innom der når jeg er i Frankrike 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...