tirsdag 16. april 2013

UiO-festivalen :) -Sunniva tipser

Hei hjertene mine <3

Denne ukens tips er UiO-festivalen, som går av stabelen nå førstkommende lørdag, og jeg skal holde foredrag ;) Mange andre óg, da, selvsagt...
Dette er hva rektor skriver om arrangementet (ikke rektor som har uthevet navnet mitt, da :P ):

Lørdag 20. april fylles Blindern av matboder, sirkustelt, musikk og engasjerte mennesker. Det er klart for UiO-festival igjen. I tillegg til alle ansatte, inviterer vi hele byens befolkning. 
Dette er dagen da UiO skal vise frem noe av det beste vi har. (...) fylle Blindern og vise frem hvorfor dette er en fantastisk arbeidsplass og studiested. Blindern har noe for små og store, barn i alle aldre, de kunnskapstørste og de kulturinteresserte.
Her er noen av tingene du kan invitere venner og familie med på:
– Konserter med Margaret Berger, Lars Lillo-Stenberg, Oslo gitarkvartett, Decoy, Maj Britt Andersen, Jan Erik Vold og Egil Kapstad m.fl.
– Forelesninger ved Thomas Hylland Eriksen, Arne Torp, Beate Sjåfjell, Sunniva Rose, Alf Rehn og mange flere.
– Boder fra Mathallen og «kreative telt» på Frederikkeplassen.


Foredraget mitt er i Auditorium 1 i Vilhelm Bjerknes hus, klokken 14 - kom kom :D




Seee, jeg er på kjempestor plakat :D









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...