onsdag 10. april 2013

Siden sist @sunnivarose


Nå er det veldig lenge siden siste Instagrert-innlegg, men jeg prøver jo å komme tilbake på rett spor...og siden jeg ikke har vært så superaktiv på Instagram i det siste, heller, så passer det fint å bare samle sammen Instagram-øyeblikkene fra de siste tre (?) ukene nå :D

Kort oppsummert så har det gått i rektorvalg, personlig/hjemmekos, og to bilder som jeg må trekke frem: den fine tegningen av mannen med skjørt - Alexandra ville vi skulle tegne en mann som hadde på seg skjørt sånn som henne, og mamma tegnet da denne mannen som er kjempesterk og løfter på tunge tunge vekter, men som bare innimellom mååå ha på seg skjørt, og det utrolig stygge, men koselig bildet av meg og søte Lise fra min tid i kollektiv i Schweigaardsgate - det var meg og tre gutter - beste kollektivet ever <3





Hvis det er noe dere lurer på så er det jo bare å spørre - ok, jeg har vært helt sykt dårlig på å svare på kommentarer i det siste, men jeg har virkelig planer om å skjerpe meg. Dette vårforsettet kommer sammen med mitt forsett om å gå til og fra Blindern hver dag nå (gjett hvem som skal bli frisk og sprek - og man får vel fin rumpe av å dytte tung vogn opp veldig bratte bakker, ikke sant?), og det må jeg faktisk gjennomføre... Jeg kan også forsikre om at alle kommentarer er merket i bloggfargen (rosa) i innboksen min, og det begynner å komme langt opp på to do-listen min å svare på alle disse - LOVER!

Jeg setter selvsagt alltid pris på fler følgere på Instagram,  og det er bare å søke opp @sunnivarose ;)

Nå er det retting av hjemmeeksamener, dataanalyse og forberedelse av undervisning som står på plakaten her på Blindern, også har jeg akkurat blitt (portrett?)intervjuet av Teknisk Ukeblad... Vi snakkes senere <3<3<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...