fredag 26. april 2013

Siden sist @sunnivarose

Her er mine to siste ukers instamoments :)

har akkurat lest ferdig "Golddigger" av Alexia Bohwim - kul og lettlest bok - kommer til å prøve meg på "Frognerfitter" nå // Alexandra pyntet og klar for sin første bursdagsfest - aller helst ville hun ha på seg mine sko :) // fikk tilsendt boken "Naturfag som allmenndannelse" skrevet av professor Svein Sjøberg etter min siste kronikk: "Til Sunniva, med de beste ønsker og oppmuntring!" 



Alexandra er opptatt av bokstaver om dagen, og da er det stas å begynne å øve på å skrive sin egen; de to nederste har hun sittet og gjort helt på egen hånd <3 // jeg har begynt å gå til og fra Blindern, og har samtidig innsett at da er det lurt å bruke fornuftige sko - og så heller bytte på Blindern (er jo faktisk veldig lurt for å spare skoene også) // utsikten mens vi satt og ventet på rektorvalgresultatet; ikke overraskende ble Ottersen gjenvalgt som rektor, men Team Torkil fikk faktisk 42% av de avgitte stemmene... 


mamma og lillesøster Carina ute og spiser tapas etter at vi hadde vært på teater og sett musikalen "Oliver!" - kjempedag og -kveld :D // medstipendiat Terese gjør armtriks mens vi er ute på fredagslønningspils ;) // i morgen kommer visst David Hasselhoff og "flipper burgere" på MENY på Colosseum på Majorstuen - føler han har sunket sånn passe dypt :P


I går passerte jeg forresten 1000 følgere på Twitter - milepæl :P
God helg alle fine <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...