torsdag 10. oktober 2013

#forskerliv

Ååååh, dette er så typisk...nå har jeg brukt en god del av dagen på å komme inn i analysen igjen, og å huske hvordan man gjør forskjellige saker og ting - og omsider har jeg da fått sett på noen punkter og fylt ut noen tabeller. 
Når klokken er 17:30 innser jeg at jeg har gjentatt arbeid jeg gjorde i juni.

Da blir man en smule demotivert - og jeg ble sittende og bla igjennom gamle bilder, som jeg ikke en gang kunne huske at lå der på macen. Men jeg deler dem selvsagt med dere!

<3 <3 <3

De tre første her er fra da jeg var på thorium-konferanse i Bejing i 2007 (?) - jeg ser en smule skeptisk (eller kanskje bare interessert) ut på det første bildet, der vi står og ser på en modell av kjernekraftverket vi er og besøker :P





Disse to er fra 2008/2009 - det er kaldt, og jeg gruer meg  virkelig til den perioden vi går inn i nå...:/ Bildene er tatt av veileder-Jon, og vi hadde en hyggelig da i Oslo, da!




De tre siste bildene er fra 2010 - også ifbm Jon på besøk; på det andre bildet er mine to fantastiske veiledere; Sunniva (S.) og Jon :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...