lørdag 19. oktober 2013

Siden sist @sunnivarose



det ble den sorte kjolen for Forskerstafetten i Haugesund // på Oktoberfest på Chateau Neuf med Kine (som har fått seg hatt for anledningen) // klar for møte med Ludvigsen-utvalget, viktig å ha (rosa) orden i papirene, bak i bildet: dataanalyse // mandag morgen er concealer og kaffe like viktig :P // I'm possibel :) // vakre høstblader


har begynt å legge merke til disse små minnesmerkene som er rundt omkring i byen nå - her var det altså Selig Blombrg som bodde... // gult er faktisk ganske kult ;) // etter ca 9 måneder klarte jeg omsider å flytte helt ut fra lesesalen, og inn på kontoret med Hilde - og da måtte jeg jo lage dørskilt // prøver å være (bittelitt) positivt innstilt til det faktum at det er høst, og har gått til anskaffelse av en anorakk som jeg faktisk likte // forbereder foredrag om forskerlivet // skikkelig nerdehumor (nei, ikke hos vår forskningsgruppe)

"kjerneforsker Sunniva Rose" i Aftenposten Junior :D // #bakfasaden (?) // rosa penn er selvsagt et must i min loggbok! // Jonathan får teste og leke med Anders sin nye, vann- og øltette mobil // ja, det er høst // søndag: på vei til kontoret for å kalibrere detektorene, så ned til Snøhetta for Kathrine Aspaas sin "raushetskonferanse"

@sunnivarose er det selvsagt flere bilder - og jeg er som regel ganske flink (?) til å oppdatere; er liksom litt enklere og greiere enn å skrive et helt innlegg her ;)

Nå er helgen i gang, men det betyr ikke at det ikke blir noe jobb (dog har jeg Alexandra denne helgen, og siden barnheagen ikke er oppe når det er helg blir det selvsagt ikke så mange muligheter til å jobbe :P); vel business & pleasure går jo veldig hånd i hånd for min del, og i går ettermiddag/kveld var veileder Jon her. Det var selvsagt mest hygge, men det ble jo noen diskusjoner om hvordan vi skal gjøre ting de neste to ukene mens han er her...naturligvis over et glass vin (eller tre) :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...