torsdag 3. oktober 2013

Nettshopping *elsk*

Jeg har to favorittsteder for nettshopping: AMAZON og NELLY <3<3<3

Forrige uke var jeg en tur innom Amazon <3 for å sjekke ut en bok om Tsjernobyl som jeg hadde fått anbefalt - og endte selvsagt opp med å klikke hjem fire bøker om det samme teamet (ja, jeg er neeerd - med "forkjærlighet" for ulykker). Så langt så godt ;) 
Dagen etter at jeg hadde lagt inn bestillingen fikk jeg mail med beskjed om når jeg kunne vente meg bøkene mine...og de vil komme...*trommevirvel*...i midten av november OG i midten av januar :/ Det er vel kanskje ikke så mange som er så interessert i The Legacy of ChernobylVisit Sunny Chernobyl: And Other Adventures in the World's Most Polluted Places, Voices from Chernobyl: The Oral History of a Nuclear Disaster og Chernobyl: Confessions of a Reporter :P ?
Vurderte et lite øyeblikk å avlyse bestillingen min - men innså fort at det var jo meningsløst; bøkene er jo like aktuelle om noen måneder, og jeg har jo nok å lese i mellomtiden, så da bare gleder jeg meg masse til å få masse deilig lesestoff om min "favorittulykke" om ikke såååå lenge.

For to dager siden var jeg innom min andre nettfavoritt, Nelly <3, og der gikk det litt fortere; i dag var jeg innom Elisenberg postkontor og plukket opp leveringen - og det ble litt julaftenbursdag da jeg kom hjem :D (Beklager uskarpe bilder, men sånn går det når man kommer hjem i det det begynner å skumre, og tar alle bilder med mobilkamera, og mangler taklys fordi pæren gikk på forsommeren og det er så høyt under taket og man ikke har gardintrapp at man ikke har fått gjort noe med det ennå - høy, kjekk mann som vil komme og ordne? :P)










Nå er det en rask dusj før det er rett i seng; mååå nemlig komme meg opp tidlig i morgen - altså ingen slumring, selv om klokken er seks (det er kanskje ikke så tidlig for mange, men for meg er det tidlig). I morgen er det jobing med TEDx-foredrag og uran-analyse som står på planen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...