mandag 14. oktober 2013

Sunniva og partikkeltellerne xD (videoblogg!!!)

Åh, dette har vært en laaang dag. 

Var så flink og spratt (?) opp rundt halv seks i dag tidlig, og fikk en rolig start her hjemme i Rose-slottet, med maillesing og kaffe i sofakroken - med levende lys (må jo lage hygge ut av mørket nå om morgenen), var på Blindern ca klokken 9, og nå kom jeg nesten akkurat inn døren (en skikkelig 12-timers arbeidsøkt, med andre ord).

Var bare nødt til å fullføre en del av "analysen" (har jo ikke egentlig begynt på selve dataanalysen ennå; er jo "bare" forarbeidet) i dag, og da jeg var ferdig med det rundt sekstiden var det tid for å sjekke når foredraget jeg skal holde på Nasjonal fellessamling i farmasi i morgen, skulle være. Av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at det var en stund etter lunsj jeg skulle prate - men det var feil. Klokken kvart på elleve i morgen er det jeg skal i ilden; så det var jo en liten strek i regningen - som gjorde at jeg måtte bli sittende på kontoret tre timer lenger enn egentlig planlagt. Dermed var jeg først hjemme klokken 22, og nå sitter jeg og hiver i meg litt mat før det er en kjapp tur i dusjen (spare tid i morgen tidlig, for jeg trenger en liten økt på kontoret før jeg setter nesen mott Holmenkollen i morgen), finne frem morgendagens outfit, og så rett i seng!

Ja, også laget jeg en liten videoblogg til dere skjønninger; så dere kan se hva jeg har drevet med de siste dagene ;) Enjoy, og god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...