søndag 8. september 2013

2-årsjubileum!

Hurra for bloggen som er to år i dag!
Tenk at det allerede har gått to år siden jeg satt på kontoret, i litt dagenderpå-mood, og fant ut at nå var det på tide å lage en rosablogg om "kjernefysikk og forsksning og sånn", og at den skulle bli tatt så godt i mot...  Jeg hadde faktisk ingen spesiell "plan" med bloggen da jeg startet opp; og nå, to år senere sitter jeg og må (dessverre) takke nei til forespørsler om foredrag fordi det blir flere enn jeg har mulighet til å gjennomføre, jeg skriver for Aftenposten, har fått stipend for å skrive populærvitenskapelig bok, og er "ekspert" på Abels Tårn - bla. Bloggen har totalt hatt 240 000 sidevisninger, med et snitt på ca 15 000 visninger per måned det siste halvåret, og mtp hva slags blogg dette er så er jeg jo veldig fornøyd med det - samtidig som jeg selvsagt har et ønske om enda flere lesere ;)
Tusen tusen tusen takk til alle fantastiske lesere, som kommer med tilbakemeldinger, spørsmål og gode ord - jeg håper jeg (stort sett) klarer å leve opp til de forventningene som måtte være til meg <3

Mye har skjedd på de to årene også på det mer personlige, og den største omveltningen var selvsagt bruddet med Markus nå i vinter, og det å da ha flyttet fra Tøyen til Rose-slottet.

Ellers må jeg selvsagt oppfordre alle til å gjøre borgerPLIKTEN og bruke stemmeRETTEN, enten i dag (det er kanskje bare i Oslo?) eller i morgen! Selv stemte jeg for to uker siden, og jeg må si jeg er VELDIG spent på resultatet denne gangen! Har planer om å dra på Oslostudentenes Valgvake på Chateau Neuf i morgen - håper bare jeg rekker å bli ferdig med alt jeg må bli ferdig med før jeg reiser til Praha på tirsdag morgen, slik at jeg rekker å bli med.
Med valget følger det også at det nå faktisk er høst (og hadde høsten bare generelt vært som dagene er nå om dagen skulle jeg ikke klage), og da må jeg bare sommermimre litt, og dele noen bilder jeg fikk fra mamma i går, fra i sommer, av søteste Alexandra <3 og Andrea <3 - den første sommeren på hytta til Mormor med bare oss mødrene... Jentene har her nettopp fått gave av Mormor, som har vært i Spania, og kjøpt de nydeligste, røde, flamenkoskoene til dem.









2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...