onsdag 25. september 2013

Siden sist @sunnivarose (Off to Haugesund)

Da har jeg nettopp ankommet Haugesund, hvor jeg skal lede Forskerstafetten nå i kveld - syv forskere innen ganske så forskjellige fagfelt (oseanografi til musikk til sosialantropologi, liksom) skal holde hvert sitt 7 minutters populærvitenskapelige foredrag om noe knyttet til temaet hav og vann.
For meg er vann liksom stort sett hydrogen, aka protoner, også er det sjøen og hytta om sommeren - som jeg elsker <3 Kanskje like greit at det ikke er jeg som skal foredra om vann nå i kveld...;)

Jeg sliter med å finne det passende ("perfekte"?) antrekket, da, og har med meg tre muligheter nå - vil jo bare ta meg best mulig ut, og passende til den aktuelle anledningen...haha, flere som har det sånn?

Vel vel...her er noen instamoments fra de siste par ukene <3

 Sunniva on a plane; på vei hjem fra Tsjekkia - litt nervøs for at det skal bli turbulens - og ingen hånd og holde i // ble superfornøyd med outfiten da jeg skulle holde foredrag på Oslo Bokfestival; er jo dette som er "drømmen" - føle at det bare blir "perfekt", liksom // har fått en kjempesøt ring fra Allea smykker (allea.no) - wisdom
90% kakao, eller mer, syns jeg at sjokoladen skal være; mørkemørk, altså // Christian, Julie og Jo poser på Forskningens Festaften, BFFs, altså <3<3<3 // på foredrag med Øystein Asphjell fra Thor Energy - her holder jeg en brenselsstav (test, så den er 40 cm - en tidel av normal størrelse) i et fire ganger fire oppsett
på vei gjennom Frognerparken en deilig høstmorgen (ja, der sa jeg det; "deilig" og "høst" i samme setning) - hvis høsten bare var sånn hele tiden... // et av antrekkene jeg vurderer for Forskerstafetten // Marius Holm fra ZERO holdt et veldig godt foredrag på åpningen av Universitetets nye satsning: UiO Energi; han var både inspirerende, "streng" og morsom. 


Under er et bilde fra da jeg holdt foredrag på bokfestivalen; som sagt fornøyd med antrekket den dagen - og kunne jo kjørt på ca det samme nå...men så syns jeg liksom ikke det passer helt 100% heller, for den dagen var det jo strålende sol og sommerlig, pluss at det var et dagarrangement - nå er det ganske så høst, igså er det et kveldsarrangement *rådvill*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...