tirsdag 3. september 2013

So excited!

Bare innom for å dele en fantastisk spennende nyhet med dere - som IKKE kunne vente til i morgen... Jeg har nettopp kommet ut fra badet, der jeg har sittet en time i badekaret, drukket kaffe, lest noen kapitler i "Etter dansen" av Gunnhild Corwin, og strigrått :P Etter å ha tørket meg (både kroppen, og tårene) satte jeg meg ned ved PCen, for å ta en rask update på Facebook og sånne andre viktige ting, før jeg skal sette meg ned og skrive litt - og da ser jeg at noen har delt denne linken fra Oslo Universitetssykehus: "Protonterapisenter til Oslo"!!! (Ja, jeg bruker faktisk tre utropstegn på denne saken.)

Jeg tør vel ikke helt tro at det faktisk kommer til å skje riktig ennå - men hvis dette faktisk skjer så er det HELT FANTASTISK!
"I Norge regner man med at 10-15 prosent av kreftpasientene vil ha god nytte av protonbehandling.  1000-1500 pasienter – mange barn – vil dermed hvert år kunne få mindre bivirkninger av behandlingen og bedre livskvalitet. I dag sendes pasientene til utlandet."
Kanskje jeg til og med kan jobbe med dette når jeg blir stor?! ;)


Nå har jeg lagt fra meg "Etter dansen", og satt meg til å skrive (har bare så utrolig mange tanker og ideer i hodet på én gang; så redd for at noe skal bli borte før jeg får det ned på papir/data :P ), og i morgen tidlig er jeg bare nødt til å dra å trene etter at Alexandra er levert i barnehagen - sommerkroppen må bort (ja, æsj, jeg føler meg litt ekkel etter altfor mye god mat og god vin i sommer - og som singel er det kanskje enda viktigere enn før å passe på kroppen...eller?)

Ha en deilig kveld og natt, da ,dere <3<3<3

2 kommentarer:

  1. og jeg som skulle til å skryte av at du ser så bra ut alltid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Er dessverre bare det at de trange buksene mine er litt for trange akkurat nå - men det burde vel ikke ta all verdens tid før det går seg til ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...