torsdag 19. september 2013

Feeling bad...

Fordi vi kjører eksperiment denne uken, og jeg har faktisk ikke mulighet til å ta en eneste vakt  :/ (Eksperimentet skulle egentlig gå forrige uke; da jeg ikke hadde Alexandra, og selv om jeg var ute og reiste hadde jeg mulighet for to litt "kjipe" vakter - fredag kveld og lørdag på dagen, men pga tekniske problemer er vi først i gang nå.)
I tillegg har jeg fått gjort (mye) mindre dataanalyse enn jeg hadde håpet i det siste, og jeg har kommet kortere med analysen enn det jeg trodde jeg husket.

På toppen kommer selvsagt alle sånne ting som at jeg har sagt at jeg skal gjøre ditt og datt - feks ny tekst i Aftenposten (som jeg omsider nesten er ferdig med nå, btw)...*dårlig samvittighet*
Unnskyld til alle som venter på et eller annet fra meg; enten et svar på en forespørsel, eller et faktisk produkt (type tekst eller noe)!

Håper bare dette er sant:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...