tirsdag 10. september 2013

Siden sist @sunnivarose


Da er valget over for denne gang, jeg kom meg hjem etter valgvaken på Chateau Neuf ved midnatt, og fikk ca 3.5 timers søvn før det var opp for å sette nesen mot Praha. Som jeg sa på Instagram tidligere i dag; FrP i regjering gidder jeg ikke, så nå stikker jeg - så selv om jeg ikke vil si hva jeg stemte avslører jeg gjerne at jeg ikke er superhappy med FrP i regjering, dog skulle jeg nå ut og reise uansett, da :P Innrømmer at det blir litt deilig med nesten 3 dager i Praha - vekk fra maset ifbm valget og ny regjering (og, ja, jeg syns Siv Jensen var usympatisk i talen sin i går).

Her er noen instamoments fra den siste tiden - følg meg gjerne på @sunnivarose :)

mandag morgen; før kaffe, før trening // etter trening // etter dusj og sminke
nydeligste boken om det å leve med sorg - etter at "det verste et menneske kan oppleve" skjer; nemlig det å miste et barn. I dette tilfellet Ida, som døde 19 år gammel av leukemi  // det å ha rett til å stemme er stor stas - jeg vil helst se fresh ut på valgdagen ;) // valgvake på Chateau Neuf sammen med Torkil og Margrethe (ingen av oss er vel spesielt imponert Siv Jensens opptreden)

blir mer og mer fornøyd med roseslottet; har endelig fått på plass det gode bordet som jeg egentlig bare låner (på ubestemt tid?) av søteste Ingeborg - det var Ingeborgs bestemor sitt kjøkkenbord, og nå har det fått plass foran sofaen min, og siden den er såpass høy så blir dette en plass man både kan slappe av, og jobb eller spise :D (lurer noen litt "glam" puter i sofaen; gull/bronse - hva tror dere?) // nye sko; også på salg i Halden (hva man ikke finner i Halden :P). Elsker bronsefargen på stilettene! // Alexandras supersøte kusine Andrea på overnatting i roseslottet
sååå deilig at høsten så langt prøver å etterlikne sommeren - lørdagens outfit kunne ikke bli noe annet enn kortermet kjole og utslått "bohemsk" hår, da // pappa foran utepeisen hjemme hos mamma og pappa <3 // "Escape reality from time to time" - et par høye hæler kan ofte gjøre et antrekk ;) 

Grunnen til at jeg er i Praha nå er at jeg skal holde et foredrag for en gjeng med naturfagslærere på seminar; så det blir litt business, men mest pleasure - deilig deilig. Blir jo selvsagt en del jobbing óg da; nok av skriverier å jobbe med, og artikler som skal leses, dessuten skal jeg holde foredrag på Oslo Bokfestival nå på fredag, så kom gjerne da og hør meg da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...