søndag 23. mars 2014

#forskerliv

Da er helgen over, og i morgen starter en ny uke, med helt blanke ark og masse muligheter (selv skal jeg feks til Trondheim på Girl Geek Dinner der - helt nytt og spennende for min del :D ). Oppi det at hjernen min kjennes ut som om den har blitt til snørr, og at hodet mitt verker (litt, ikke så mye - men det er ubehagelig nok), måtte jeg ta en liten titt på #forskerliv-hashtaggen på Instagram, og jeg må bare dele noen #forskerliv-moments med dere, fra alle de superflinke forskerne der ute, som gladelig lar oss ta et innblikk i deres forskerhverdag. Det er bare å slenge seg på med å hashtagge bildene med #forskerliv :)





Apropos forskeliv, så hadde Charlotte disputasen sin (når man forsvarer doktorgraden sin - og faktisk blir doktor/phd) på fredag. Hun var (selvsagt) superflink, og jeg tror egentlig ikke noe på at hun var nervøs, for hun nailet det, og var superstø gjennom hele seansen! Etter disputasen var det feiring på Bygdøy - fikk fantastisk deilig mat, og mange fine og hyggelige taler. Her er et lite bilderas fra fredagen  (som jo startet med deltagelse i Abels Tårn for mitt vedkommende):)


Det var en nydelig middag i et veldig fint lokale på Folkemuseet på Bygdøy (som jeg i skrivende stund ikke husker navnet på). Var så heldig å få sitte på et helt fantastisk bord, med bla. Ingrid, Anders (mannen til Charlotte), og Jan, som er mannen til veilederen til Charlotte - lenge siden jeg har ledd så mye på en kveld. Charlotte var kjempefin, i rød kjole <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...