søndag 16. mars 2014

Instamoments @sunnivarose

God lørdag/søndag søteste, fineste, lyserosagrønne rosene mine ;) ;) ;)
I dag har jeg og Alexandra vært litt ute i det fine været (som dessverre så mye varmere ut enn det faktisk viste seg å være); men vi gikk bla til og fra Blindern. Etter dette fikk jeg en liten pust i bakken, på Kaffebrenneriet i Karenskyst Allé mens Alexandra sov i vognen utenfor, og jeg fikk til og med svart på noen mail (check) - bare elsker det nye nettbrettet mitt!

Har forresten så smått begynt å se etter et nytt sted å bo - så det er veldig spennende tider fremover.

♥♥♥

Er visst allerede plutselig to måneder siden forrige gang jeg delte instamoments med dere, så da er det sannelig på tide ;) Jeg kunne ha spurt hva dere syns om sånne typer innlegg, men jeg har kommet frem til at jeg uansett ikke kan droppe instagrert-innleggene mine; de er faktisk en ganske viktig del av det å være rosablogger (det betyr veldig mye for meg å være en god rosablogger, faktisk), og dessuten så liker jeg å lage disse innleggene selv - jeg får liksom ryddet litt opp i tankene mine når jeg gjøre - oversikt ♥♥♥

Altså: Siden sist @sunnivarose (jeg er også på Twitter som @sunnivarose, forresten, så følg med gjerne der ;) )

elsker at det er et sånt, deilig lys når jeg kommer hjem om dagen // klar for premieren til Jo Røisliens nye serie på Discovery
heldige meg fikk være med på Anita Krohn Traaseths lansering av boken sin - Godt nok for de svina. Gleder meg masse til å få lest den! // Alexandra i Merida-kjole og Berkeley-genser, ute i det deilige vårværet

post-it-versjonen av plan for gjennomføreing av doktorgraden min; doktorgrad på 1, 2, 3 ;) // foredrag for NABLA i Trondheim - veldig stas
neglelakk og treningsklær matcher :P // svarte på spørsmålet "Har kjernekraft fått et ufortjent dårlig rykte?" i "Tenkeboksen" i A-magasinet

så ble jeg kraftig forkjølet, og faktisk sykemeldt (for første gang siden slutten av svangerskapet) - kjedelig! // en uke på forsiden av Morgenbladet, med stor sak om realfagskvinner og akademia
business-Sunniva; klar for OECD ;) // LICORNE-eksperiment i Paris :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...