onsdag 26. mars 2014

Pay it forward (anbefaling)

Ah, onsdag og midtuke - allerede ♥
Dagen i går forsvant veldig fort - var jo tur/retur Trondheim,  så kanskje ikke så rart. Utrolig kos å få lov til på holde foredrag på Girl Geek Dinner Trondheim sitt arr altså, og ikke minst superstas å være der sammen med fineste rosa sukkerspinn- Anita ;)

Fløy både opp og ned med Anita i går, og det var selvsagt ikke til å unngå å komme inn på "debatten" om heing og hjerter og sukkerspinn og nettverk og hva nå enn det egentlig har handlet om (det kan da ikke være særlig mange som skjønner, egentlig?). Uansett, jeg er en av de som kanskje kan føle meg litt truffet av betegnelser som feks "digitalt hoff", for jeg liker faktisk Anita, og jeg har kjent på det å få noen retweets, noen likes og noen digitale smil fra bla. Anuta ila. det siste året; dette har gjort at jeg har turt mer, og ikke minst har det gjort at jeg har blitt mer obs selv. Jeg har altså blitt mer obs på at jeg skal si i fra hvis jeg syns at noen gjør noe bra - gi et lite klapp på skulderen, liksom. Pay it forward. Så derfor mååå jeg bare gi to suoerfine jenter som er siv.ing-studenter i Trondheim dagens digitale smil og tommel opp og klapp på skulderen ♥♥♥



Er det ikke bare herlig!?! Jeg digger det, og anbefaler å ta en titt :)

---------------------------

Så et lite bilderas (bekalger at det blir så mange, men det var bare så utrolig koselig at jeg klarer liksom ikke å kutte så mange, heller) fra gårsdagen. Og tusen takk for alle fantastiske hyggelige kommentarer på Twitter,  Instagram og Facebook,  da,  dere♥

selfien med oppe i høyre hjørnet er fra flyturen hjem (#flyselfie); Anita og jeg satt på helt bakerste rad og fniste - litt slitne etter en lang, herlig og intens dag, kanskje ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...