mandag 10. mars 2014

Sunniva tipser: Simon Singh til Realfagsbiblioteket


God kveld alle supernøytronstjerner <3<3<3
Da er det veldig snart natten her i Rose-slottet (allerede en time for "sent"; men skal jeg få tid til alt så går det visst litt utover nettene - men ikke mye, altså). Jeg har vært på en visning i ettermiddag, og så var jeg på ELIXIA og trente igjen - for første gang etter sykemeldingen, og det var veldig deilig (hurra), og nå vil jeg bare komme med et lite tips før sengen kaller:

Til fredag (den 14. mars) kommer Simon Singh til Realfagsbiblioteket for å holde foredrag!
Han skal skal snakke om "The Simpsons and their mathematical secrets (including four chapters on Futurama!)", i Sophus Lies auditorium (rett ovenfor selve Realfagsbiblioteket) kl 18:15.


Dette tror jeg faktisk kommer til å bli helt sykt bra (og jeg er dermed veldig lei meg for at jeg ikke får oppleve det selv, for jeg skal være hjemme og lage pannekaker med Alexandra - men det blir nok også bra, altså - bare på en litt annen måte, liksom ;) ) !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...