fredag 14. mars 2014

Happy birthday!

I dag er Realfagsbiblioteket 2 år :D
I tillegg er det Pi-dagen, Einsteins bursdag, og Vilhelm Bjerknes' bursdag. Som om ikke alt dette var nok grunn til å feire så kommer som nevnt tidligere Simon Singh til Realfagsbiblioteket i dag (klokken 18:15 er det foredrag i Sophus Lies auditorium) - dessuten er det fredag, så det er mange grunner til å feire i dag.

Nå skal vi feire oss selv, med både litt godt å spise og litt godt å drikke ;) Det blir dessverre ikke noe Simon Singh på meg i dag; men jeg skal ha en kos fredag med fineste Alexandra - vi skal lage pannekaker, og så kommer Lise og Therese på besøk, så jeg tror det blir en veldig fin fredag i Rose-slottet!

God helg alle søtes <3 <3 <3


Instamoments fra @uboslo <3


2 kommentarer:

  1. Pi-dagen ble feiret i godt lag her i kollektivet :) Idag har jeg skrevet litt om konfokal-mikroskopi på bloggen min. Har jo lagt igjen kommentar her tidligere om at det var du som inspirerte meg til å starte blog, så jeg håper du vil sjekke den ut! :)
    http://www.rosarealist.com/herlige-helg/

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre pi-dagen ble feiret i kollektivet (ble det rund mat, eller mat med "pi" i seg, kanskje? ;) )
      Husker du kommenterte at du ble inspirert til å starte blogg, men der og da hadde jeg ikke tid til å sjekke den ut, og glemte det dermed - så tusen takk for at du minnet meg på det nå! Har tatt en rask titt og bloggen din ser kjempefin ut; gleder meg til å lese litt nøyere ★♥★

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...